Yedek alıp geri yükleyememe

From: Erkin Tek <erkintek(at)fotograf(dot)web(dot)tr>
To: "pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org" <pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org>
Subject: Yedek alıp geri yükleyememe
Date: 2006-12-01 12:32:18
Lists: pgsql-tr-genel

Selam,
(0) bir kaç sıkıntıdan kaynaklı pgAdminIII'de sıkıştırmadan backup alıyorum.
(1) Geri yüklerken nedense kendi çıkarttığını sokmadı geri. (2) Ben de sorgu
çalıştırarak sokmaya çalışıyorum da şu satırları beğenmedi:
COPY arac (arc_plaka, arc_tanim, frm_id) FROM stdin;
06 VHU 81 Mercedes S600 2
06 H 0099 Mercedes S600 2
06 BS 4309 Audi A6 2
\.

ERROR: syntax error at or near "06" at character 55

Böyle tek tıkla, dışarı paketleyip sonra içeri alacağım bir seçenek bulamadım.
(3 ayrı serverdeki veriyi sürekli aynı tutmaya çalışıyorum :( )

Notlar:
(0) Problem, sanırım anahtarla ilgili bir sıkıntı olmuştu veri kısmısı şifreli
olduğundan işin içinden çıkamayıp sıkıştırmamayı öğrendim
(1) Sıkıştırmadan çıkartınca geri alırken dosyayı seçince tamam düğmesi veya
göster düğmesi aktif olmuyor.