Re: Yedek alıp geri yükl

From: Ali ÇELİK <ali(at)verus(dot)com(dot)tr>
To: Erkin Tek <erkintek(at)fotograf(dot)web(dot)tr>
Cc: "pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org" <pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: Yedek alıp geri yükl
Date: 2006-12-03 20:44:23
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba

PgAdmin "pg_dump" ile yedekleyip "pg_restore" ile yerine koyuyor. Bu
araçları kullanırken gönderdiği parametreleri görebilirsiniz. Eğer
isterseniz konsoldan da bu işelemi yapabilirsiniz.

Size önerim gerçek backup yöntemini (compressed) uygulamanızdır.
Yaklaşık 10 Gb lık veriler ile çalışıyoruz. Herhangi bir sorun
yaşamadık. Dikkat etmeniz gereken nokta, Veritabanı sürümü ve yedekleme
dosyaları (pg_dump ve pg_restore) sürümüdür. Aksi taktirde sizi rahatsız
eden sorunlar olabilir. Diğer türlü (plain) yedek, dosyanızdaki
istenmeyen karakterler ile uğraşmak zorunda kalabilirsiniz.

Ali ÇELİK

Erkin Tek yazmış: