Re: Yedek alıp geri yükleyememe

From: Erkin Tek <erkintek(at)fotograf(dot)web(dot)tr>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Yedek alıp geri yükleyememe
Date: 2006-12-01 14:30:07
Lists: pgsql-tr-genel

ssh ile bağlandım,
"sudo su postgres" ile sunucuda postgres kulanıcısı oldum,
bu yedek dosyasını sftp ile taşıdım,
"psql -d template1" ile başka veritabanından girdim
"drop database veritabani" ile silmek istediğim veritabanını sildim
"create database veritabani" ile sıfır-gıcır gıcır bir vt. oluşturdum
komut satırına çıktım (ctrl-D)
" psql -d veritabani < Sistem.postgresql.backup" ile hepsi cup diye girdi
(cup, kap diye değil, suya taş atınca çıkan cup sesi şeklinde algılanmalı).

:)

Cum 01 Ara 2006 14:32 tarihinde, Erkin Tek şunları yazmıştı: