Re: Portuguese Brazilian (pt_BR) Translator

From: "Henrique Paulino Machado" <zehrique(at)gmail(dot)com>
To: "Marcos Alves T(dot) de Azevedo" <psylinux(at)gmail(dot)com>
Cc: pgadmin-hackers(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Portuguese Brazilian (pt_BR) Translator
Date: 2006-10-04 23:08:20
Lists: pgadmin-hackers

--US
Hi, Marcos.

Thanks for your fast answer to this message. I'm really impressed. :o
May I work on the lines you didn't translate?
I have time to do this while doing my job at the office.
You can count on me to help the project go ahead.

Regards,

Henrique

--pt-BR

Olá, Marcos.
Obrigado por responder rapidamente à minha mensagem. Estou realmente
impressionado.
Posso traduzir as linhas que você ainda não traduziu?
Eu disponho de algum tempo enquanto trabalho no escritório.
Pode contar comigo para ajudar o projeto ir adiante.

Abraço,

Henrique