...ve Sun PostgreSQL toplulu?una destek

From: Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org>
To: pgsql-tr-genel(at)PostgreSQL(dot)org
Cc: linux-programlama(at)liste(dot)linux(dot)org(dot)tr
Subject: ...ve Sun PostgreSQL toplulu?una destek
Date: 2005-11-18 06:53:32
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

Daha önce birkaç yerde satır arasında belirtmiştim; PostgreSQL
listelerinde bir süredir @sun.com adresli e-postalar dolaşmaya başlamıştı.

Yapılan duyurular ile konu resmen açıklandı ve Sun artık PostgreSQL'e
resmi olarak destek vermeye başladı:

http://www.sun.com/smi/Press/sunflash/2005-11/sunflash.20051117.1.html

http://news.com.com/Sun+backs+open-source+database+PostgreSQL/2100-1014_3-5958850.html

"We're going to take (the database) and do tighter integration with
Solaris and support it on a worldwide basis," Loiacono said. The company
expects to offer database-related services by next month."

Birkaç saat önce de 8.1.0 için Solaris paketleri duyuruldu. Yani
çalışmalar hızla devam ediyor diyebiliriz.

Saygılar,
--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri - http://www.kivi.com.tr