Re: Web sayfası

From: Volkan YAZICI <volkan(dot)yazici(at)gmail(dot)com>
To: Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Web sayfası
Date: 2005-11-19 22:00:23
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

On 11/15/05, Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org> wrote:
> Webi açtık biliyorsunuz. Katkılarınızı bekliyoruz.

Vallaha ben wikipgedia'dan çok şikayetçiyim. Daha iki sayfa submit
edeyim dedim başım gelmedik hata mesajı, düzeltmek için takla
atmadığım formlarda ' (tırnak) kullanım problemi kalmadı. Belki
bunların düzeltimesi çok basittir, fakat buradan baktığım zaman şuan
proje hala beta aşamasında görünüyor. Yani "pre-production ready" bile
değil.

Ben internet sayfasındaki Wiki yazılımının değiştirilmesini ilgili
arkadaşlara öneriyorum. Fikirleri olan? (Yanlış anlama olmasın, bir
kez daha yineliyorum: Wiki'den vazgeçelim demiyorum, tam tersine
sonuna kadar Wiki taraftarıyım. Sadece Wiki yazılımı değiştirilsin ve
daha önceden PostgreSQL ile sorunsuz bir şekilde çalıştığı
garantilenmiş bir şey kullanalım.)

İyi çalışmalar.