Re: PostgreSQL Türkiye İnternet Sitesi

From: Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org>
To: Volkan YAZICI <volkan(dot)yazici(at)gmail(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: PostgreSQL Türkiye İnternet Sitesi
Date: 2005-11-07 12:45:58
Lists: pgsql-tr-genel

>From pgsql-tr-genel-owner(at)postgresql(dot)org Mon Nov 7 09:06:08 2005
Date: Mon, 7 Nov 2005 15:05:56 +0200 (EET)
From: Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org>
To: pgsql-tr-genel(at)PostgreSQL(dot)org
Subject: =?iso-8859-9?Q?PostgreSQL_Haftal=FDk_Haber_B=FClteni_--_07_Ka?=
=?iso-8859-9?Q?s=FDm_2005?=

Merhaba,

PostgreSQL 8.1.0 artık çok yakın. Duyuruları takip ediniz!

Qingqing Zhou, Magnus Hagander, Merline Moncure, Andrew Dunstan ve
Tom Lane Win32 sistemler üzerinde PostgreSQL'e büyük başarım artışı
kazandıracak bir sistem üzerinde çalıştı ve kodları geliştirdi. Bu sistem,
Unix davranışını taklit edecek "sahte sinyallere" dayanıyor.

- -hackers listesinde Simon Riggs'in önerisi üzerine NUMERIC veri tipinin
nasıl daha optimize çalışabileceğine dair geniş bir tartışma oldu.

enum'ların PostgreSQL'e nasıl eklenebileceği konusunda çok geniş bir
tartışma döndü. Örnek implementasyon için Andrew Dunstan'a teşekkürler.

PostgreSQL Ürün Haberleri
- -------------------------

12-16 Aralık'ta Big Nerd Ranch ve Sergio Leone ;-) PostgreSQL Bootcamp
gerçekleştirecekler:
http://www.bignerdranch.com/classes/postgresql.shtml

Tom Copeland'in PDM Applied kitabı PostgreSQL örnekleri ile yayınlandı.
http://pmdapplied.com/

PostgresDAC 2.2.2 duyuruldu:
http://www.microolap.com/products/connectivity/postgresdac/download/?r1=pgmail&r2=pgdac222

Pathena masaüstü arama yazılımı duyuruldu:
http://pgfoundry.org/projects/pathena/

libgda 1.2.3 güvenlik yaması duyuruldu:
http://www.gnome-db.org/

pgAdmin 1.4.0 duyuruldu:
http://www.postgresql.org/ftp/pgadmin3/release

PremiumSoft Navicat yazılımını PostgreSQL için duyurdu:
http://pgsql.navicat.com/

Vita Voom pgExpress Driver v3.50 duyuruldu:
http://www.vitavoom.com/Products/pgExpress_Driver/index.html

Bugzilla 2.20 resmi PostgreSQL desteği ile duyuruldu:
http://www.mozillazine.org/talkback.html?article=7615

Yerel PostgreSQL Haberleri
- --------------------------

Bu hafta sadece dünya genelinde olaylar oldu.

PostgreSQL Haberleri
- --------------------

Abhijit (crab) Menon-Sen , Devdas (f3ew) Bhagat ve David Fetter Kasım
29'dan 3 Aralık'a kadar sürecek olan FOSS.IN'de konuşacaklar:
http://foss.in/2005/schedules/

Robby (robbyonrails) Russel CDBaby takımıyla onların PHP/MySQL'den Ruby on
Rails/PostgreSQL'e geçişi hakkında bir röportaj yaptı:
http://www.oreillynet.com/pub/wlg/8274

Alvaro Herrera PL/PHP'i geliştirmek için Command Prompt Inc.'de çalışmaya
başladı.

Planet PostgreSQL: http://www.planetpostgresql.org/

General Bits (her Pazartesi yeni sayısı yayınlanır:) (PST/PDT):

http://www.varlena.com/GeneralBits/

PostgreSQL Haftalık Haber Bülteni'nin bu sayısı David Fetter, Josh Berkus,
Robert Treat ve Devrim Gündüz tarafından hazırlanmıştır.

- --
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri - http://www.kivi.com.tr
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr
http://www.gunduz.org