Re: PostgreSQL Türkiye İnternet Sitesi

From: Volkan YAZICI <volkan(dot)yazici(at)gmail(dot)com>
To: Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: PostgreSQL Türkiye İnternet Sitesi
Date: 2005-11-07 14:09:04
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

On 11/7/05, Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org> wrote:
> Şimdi şöyle yapalım mı: Sen bir yerde test kurulumlarını yaparsın; sonra
> ben de senin ayar dosyaların ile vs siteyi Noyan'ın sunucusuna yüklerim.

Benim düşündüğüm de tam böyle bir şeydi. Biri kişisel bilgisayarında
WIKI'yi hazır hale getirir. Ardından ana sunucuya çalışan bir kopya
taşınır.

O zaman balıklama dalıyorum: Benim WIKI konusunda iki önerim olacak:
phpwiki ve moin. Aslında Python'a gerçekten hakim olsam kesinlikle
moin derim. Ama hem PHP'yi bildiğimden hem de GCC projesinin de WIKI
olarak phpwiki'yi seçmesinden sonra, ben phpwiki taraftarıyım. Sizin
görüşleriniz nelerdir?

İyi çalışmalar.