Re: PG11: particionado, parallel query y performance

From: Ruben Fitó <r(dot)fito(at)ubiquat(dot)com>
To: Alvaro Herrera <alvherre(at)2ndquadrant(dot)com>
Cc: Ayuda <pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: PG11: particionado, parallel query y performance
Date: 2019-08-09 05:20:39
Lists: pgsql-es-ayuda

Buenos días Álvaro.

Es muy interesante la propuesta que haces. Como siempre, iba perdido y
pensaba que pgpool era el más liviano

Voy a echarle un vistazo a pgbouncer y a Odyssey y a ver si puedo sacarle
un buen partido.

Gracias.

Un saludo

--
*Ruben Fitó *
Software Engineer

All information contained in this document and any attachments are
CONFIDENTIAL and protected under trade secret laws. If you receive this
message by mistake, please delete it and notify it immediately to the
sender.