Re: bitstring ya da numerik tur uzerinde "bit count" alabilmek

From: "Adnan DURSUN" <a_dursun(at)hotmail(dot)com>
To: <pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: bitstring ya da numerik tur uzerinde "bit count" alabilmek
Date: 2006-12-04 22:06:21
Lists: pgsql-tr-genel

Evet conditional INDEX ler Volkan ın önerdiği çözüm (yoğun
sorgulanan özellikleri ayrı kolonlarda tutup, indexleme) için çok faydalı
olacaktır.
Ama arkadaşımızın bu konuda (ne tür sorgular olabileceği) şuan bilgiye
sahip olmaması, olayı zorlaştırıyor. Yine de ilesi için kod ve tasarımı
değiştirmeden kendisine çözüm olacaktır. Oracle uyusun :-)

Saygılarımla

Adnan DURSUN
ASRIN Bilişim Ltd.