Re: PostgreSQL 8.1 Beta + Windows + Unicode

From: Volkan YAZICI <volkan(dot)yazici(at)gmail(dot)com>
To: nilgun(at)belgeler(dot)gen(dot)tr
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: PostgreSQL 8.1 Beta + Windows + Unicode
Date: 2005-10-20 07:31:28
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

On 10/20/05, Nilgün Belma Bugüner <nilgun(at)superonline(dot)com> wrote:
> Okuyunca olur sandım, pardon. :-) (Kişi herkesi kendi gibi bilirmiş).

Sorun değil. Ben de anlatınca olur sanırdım hep.

> Aşağıda hemen yazdığım bir kod var. Girdiyi komut satırından alıyor;
> örneğin

Nilgün Hanım, PostgreSQL sadece GNU kütüphanelerini kullanarak
locale'ye bağlı downcasing yapmıyor. Ayrıca tek çalıştığı ortam POSIX,
tek kullandığı derleyici de gcc değil. Ben anlatamadım, belki Martijn
van Oosterhout amcamın izahı işe yarar:
http://archives.postgresql.org/pgsql-hackers/2005-10/msg00780.php

> Siz amacınıza uygun olarak geliştirirsiniz.
> Çalışan bir örnek elinizde olsun diye yazdım.

Madem bu kadar kolay olduğunu düşünüyorsunuz, neden 1-2 saatinizi bu işe
verip kodu siz düzeltmiyorsunuz? Biliyorum sizin de işiniz gücünüz var ama,
hazır elinizde çalışan kodlar varken tak-çalıştır yapalım.

İyi çalışmalar.