Re: PostgreSQL 8.1 Beta + Windows + Unicode

From: Nilgün Belma Bugüner <nilgun(at)superonline(dot)com>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: PostgreSQL 8.1 Beta + Windows + Unicode
Date: 2005-10-20 12:15:16
Lists: pgsql-tr-genel

Selam,

Zaten hep karşılaşılan sorun budur. Taşınabilirlik.
Yani siz pgsql taşınabilir değil, taşınabilir olmak
da istemiyor mu diyorsunuz...?

GNU/Linux platformunda bu böyle olmak zorunda, ama diğer
platformlarda da çalışsın, bu imkansız değil ki...

Ben uzman olduğum alana (yereller) ilişkin özel
bilgiyi, örnekler dahil verdim.

Bilgi paylaşımını işleri birilerine yıkmak için araç
olarak kullanırsanız, bilgilerini paylaşacak olanları
engellemiş olursunuz; bunu yapmayın.

Bu iş öyle birkaç dakikalık bir iş değil. Pgsql'i
kod seviyesinde iyi tanımak lazım. Birkaç yıl önce
gcc'nin po iletileri ile ilgili bir düzeltme bildirdim,
buyrun gelin kendiniz yapın dediler... İşte orada dur..
O kadar değil. Bu hedeflerim arasında yok. (Deniz hn.
uyarmıştı; bu seviyede düzeltme bildirirseniz sizi
aralarına almak isterler, yine de siz bilirsiniz, demişti.
Anlaşılan hala akıllanmamışım.)

belgeler.org zamanımı fazlasıyla dolduruyor.

Esen kalın,
Nilgün

Per 20 Eki 2005 10:31 sularında, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: