Re: Rv: Nuevo en PostgreSQL

From: "Dilm E(dot)I(dot)R(dot)L" <i(dot)dilm(at)yahoo(dot)es>
To: PostgreSQL <pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: Rv: Nuevo en PostgreSQL
Date: 2007-08-04 01:48:26
Lists: pgsql-es-ayuda

Gracias por tu respuesta, quiero descargar pero al entrar al enlace sgte:

http://www.sqlmanager.net/en/products/postgresql/manager/download

Hay 5 archivos, cual es el que tengo q bajar?

Y si tambien alguien me puede ayudar con el error que tengo al momento de instalar el PostgreSQL en Windows XP que es el sgte:

OpenSSL
The installer has detected an incompatible version of OpenSSL installed in your system PATH. PostgreSQL requires OpenSSL 0.9.7 or later.If you remove your OpenSSL files (LIBEAY32.DLL and SSLEAY32.DLL) the installer will install the new version automatically.