Re: Açılışta hata

From: "Nicolai Tufar" <ntufar(at)gmail(dot)com>
To: "Ali Dereli" <derelinux(at)gmail(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Açılışta hata
Date: 2006-08-29 09:26:57
Lists: pgsql-tr-genel

Internette "user_u:system_r:unconfined_t" aradım,
SELinux ile ilgili bir şey gibi geldi:
http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-4-Manual/selinux-guide/rhlcommon-section-0068.html

SELinux hiç kullanmadım. Sanırım PostgreSQL'in program
dosyalarına doğru Security Context vermek lazım, ya da ona benzer
bir şey.