Re: OT. Lista JAVA

From: ceduardo <carlos(dot)eduardo(dot)virgen(at)gmail(dot)com>
To: German Salinas <gs(dot)salinas(at)gmail(dot)com>
Cc: William Diaz Pabón <widipa(at)gmail(dot)com>, Alejandro Flores <alexfvmx(at)gmail(dot)com>, pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: OT. Lista JAVA
Date: 2009-10-09 17:45:31
Lists: pgsql-es-ayuda

Holas!!! Alejandro aqui le dejo el link para descargar el libro

Here is the link for your file, which will be available for *7 Days* or *100
downloads*.
https://www.yousendit.com/download/Z01QS3hVQXArV3hjR0E9PQ

Ojo segun el letrero tiene 7 días o 100 descargas, de todos modos tengo
mucho mas info pero en ingles, me van diciendo si necesitan, el fin de
semana les saco los titulos por si les interesa.

Salu2.

--
ceduardo
Carlos Eduardo Virgen Londoño

[CONFIDENTIALITY NOTICE] This message (including any attachments) contains
confidential information intended for a specific individual and purpose, and
is protected by law. If you are not the intended recipient, you should
message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.