Re:

From: Ruben Fitó <r(dot)fito(at)ubiquat(dot)com>
To: Hellmuth Vargas <hivs77(at)gmail(dot)com>
Cc: Lista Postgres ES <pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re:
Date: 2012-11-20 07:57:41
Lists: pgsql-es-ayuda

Gracias por vuestra ayuda,

Entonces, cuál es la forma más correcta de hacer la copia con VMware y que
se mantenga la correcta integridad de datos???

Saludos

--
*Ruben Fitó *
Software Engineer

www.ubiquat.com
Tota la informació continguda en aquest document i arxius adjunts és
CONFIDENCIAL protegida per llei de secret comercial. Si l'ha rebut per
error, si us plau elimini'l i posi's en contacte amb l'emissor.

All information contained in this document and any attachments are
CONFIDENTIAL and protected under trade secret laws. If you receive this
message by mistake, please delete it and notify it immediately to the
sender.