Re: 8.1 basın bülteni

From: Volkan YAZICI <volkan(dot)yazici(at)gmail(dot)com>
To: Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: 8.1 basın bülteni
Date: 2005-11-05 08:29:05
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

8.1 basın bülteninde dikkatimi çeken bir şeyi sizlere danışmak
istemiştim. "Sürücüler" başlığı altında PyGreSQL yerine psycopg'yi
görüyoruz. PyGreSQL'in Python uygulamaları için pek de uygun olmayıp
bence artık PostgreSQL ile birlikte psycopg'nin dağıtılması gerektiği
hakkında Devrim Gündüz'e zamanında (neden böyle olmasına dair
gerekçeleri ile birlikte) mesaj atmıştım, o da bunu rpm-hackers
listesinde tartışmıştı. Fakat tam anlamıyla olay bir sonuca
bağlanamamıştı. Peki gerçekten şu an son durum nedir?

İyi çalışmalar.

P.S. Bir de gördüğüm kadarıyla UNICODE ile ilgili bir yenilik
gözükmüyor. Ben mi bir şey kaçırıyorum acaba?