Re: PostgreSQL 8.1 Beta + Windows + Unicode

From: Volkan YAZICI <volkan(dot)yazici(at)gmail(dot)com>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: PostgreSQL 8.1 Beta + Windows + Unicode
Date: 2005-10-19 19:51:51
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

On 10/17/05, Devrim GUNDUZ <devrim(at)gunduz(dot)org> wrote:
> Magnus sıralama işlemini yapmak için utf-16'ya çevirim yapan ve sonra
> geriye çeviren bir kod yazmıştı ve bu şekilde sorun çözüldü.

Bir kaç gündür karakter boyu değişimi (up/downcasing) üzerine cımbızla
saç yoluyorum. (Evet Nilgün Hanım, GNU C Library Manual'ın başlığında
String ve Character kelimeleri geçen tüm bölümlerini okudum.) Yukarıda
bahsettiğiniz yamayı listelerde bulamadım. (Bulduğum bir ICU yaması
var ama, o, hackers listesini filtreli dertlere gark ederekten, commit
edilmemişti henüz.) İlgili iletinin adresini göndermeniz mümkün mü?
Gelişimini gözlemlemek yararlı olacaktır.

> ICU yaması için epey tartışma döndü listelerde (takip etmişsindir) ve beta
> sürecine girildiği için ertelendi.

ICU'yu hepimiz dört gözle bekliyoruz.

İyi çalışmalar.