PG Uzak İstemci Ayarları ve Web Istemcisi Önerisi

From: Alaattin Kahramanlar <alaattin(at)gmail(dot)com>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: PG Uzak İstemci Ayarları ve Web Istemcisi Önerisi
Date: 2007-03-23 17:13:28
Lists: pgsql-tr-genel

Merhabalar,

uzaktaki linux sunucumuza şirket ağından da ulaşmak istiyoruz bunun için
sunucuda postgre kurulumunda,

pd_hba.conf'ta ki standart

# TYPE DATABASE USER CIDR-ADDRESS METHOD

# "local" is for Unix domain socket connections only
local all all trust
# IPv4 local connections:
host all all 127.0.0.1/32 trust
# IPv6 local connections:
host all all ::1/128 trust

satırları dışında benim eklediğim tek satır;

*host root 85.106.113.10 255.255.255.254 password

*bununla birlikte, postgresql.conf dosyasında tcpip_socket komutu
bulunmadığı için en alta

tcpip_socket = true

ayarladım, ancak servisi yeniden başlatmak istediğimde servis başlamıyor
ve log dosyasında da;

FATAL: unrecognized configuration parameter "tcpip_socket"

görüyorum atladığım ya da yanlış yaptığım bir şey mi var acaba?

Bir de web istemcisi olarak önerebileceğiniz eli yüzü düzgün bir program
var mı ? PhpPGAdmin cidden çok basit bir yazılım, ergonomi sıfıra yakın...

Teşekkürler

*Alaattin Kahramanlar*

Attachment Content-Type Size
alaattin.vcf text/x-vcard 515 bytes