Re: JOIN tablo sırası ve tablo istatistikleri

From: Erdem Köse <erdemkose(at)gmail(dot)com>
To: Devrim GÜNDÜZ <devrim(at)CommandPrompt(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: JOIN tablo sırası ve tablo istatistikleri
Date: 2007-03-21 21:44:34
Lists: pgsql-tr-genel

Önerileriniz için teşekkürler. Bahsettiğiniz grupla iletişime geçicem.
Google SoC için başvurmak isterdim ama benim konum daha çok akademik
sayılır. Uygulamaya çalıştığımız algoritma ACO (Ant Colony Optimization)
sisteme hız kazandıracak bir algoritma sayılmaz. Bizim göstermek
istediğimiz bu algoritmanın kullanılabilirliği. Ben gene de hocama
sorarım, belki de başvururuz.

Erdem Köse