Re: View ların disable edilmesi

From: Ahmet ERDOĞAN <corsairsoft(at)gmail(dot)com>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: View ların disable edilmesi
Date: 2007-03-01 20:04:49
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

tabloya alan (eklediğinizde veya sildiğinizde)
view'e de (eklemeniz veya silmeniz) gerekmekte,
önce tabloya uygulayarak bunu direk yapabilirsiniz (silip tekrar
oluşturmanıza gerek yok)

yerini değiştirmekten kastettiğiniz eğer alan sıralaması ise silip
tekrar oluşturmalısınız.
alan yerlerini değiştirmek için hangi aracı kullandığınız bilemiyorum ancak
az önce EMS Lite ile denedim oda aynı DDL'i hazırlamış önce tablo
verilerini lokal temprory bir tabloya alıyor ,
tablo'yu ve sequence'i drop yapıyor sonra tekrar belirttiğiniz sıralama
ile oluşturuyor.