Re: postgresql kitap önerisi

From: Koray Bostancı <koray(at)kde(dot)org(dot)tr>
To: Devrim GUNDUZ <devrim(at)commandprompt(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: postgresql kitap önerisi
Date: 2006-08-10 09:16:41
Lists: pgsql-tr-genel

Devrim GUNDUZ wrote:
> Manual'ı bastırabilirsiniz gözünüz yoruluyorsa ;) Ben öyle yaptım :-)
> Şaka bir yana,
Şaka mı? Bir kısmını bastım bile ben. :) Yalnız tonerim bitti, büyük de
bi eser maşallah bu manuel, kalanını da elimdekileri okuyup ilerledikçe
ve toner alınca basıcam. :)

> Apress'den "beginning databases with PostgreSQL" kitabı
> var. Elimde var hatta, güzel bir eser. Bir de "PostgreSQL Developer's
> Handbook" var. Ankara'da Bıçaklarda var sanırım.
Ben izmir'deyim. Burada bulabileceğimi sanmıyorum. Olmazsa
amazon.com'dan sipariş edeceğim artık.

> Evet askıya alınmıştı ama yarın ya da ertesi gün duyuracağımız çok güzel
> bir habere istinaden o proje tekrar canlandı; yakında bununla ilgili
> güzel haberleri de duyacaksınız.
Bekliyoruz..

İyi çalışmalar..

--