Re: disk alani problemi

From: ALİ ÇELİK - VERUS <ali(at)verus(dot)com(dot)tr>
To: murat akça <muratakca(at)gmail(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: disk alani problemi
Date: 2006-08-08 13:49:38
Lists: pgsql-tr-genel

Selam

Kısa bir süre ayırabildiğimiz için detaylı bir test yapamadık. Aşağıda
karşılaştırma yapabileceğiniz veriler bulunmaktadır.
*
Sorun: **Dolu bir disk üzerinde "insert" işlemi gerçekleştirilmesi.
*
*Test ortamı:* /WinXP, Postgresql 8.0/

*TEST 1
psql ile konsoldan çalıştırılması*

DEBUG: StartTransactionCommand
DEBUG: StartTransaction
DEBUG: name: unnamed; blockState: DEFAULT; state: INPROGR,
xid/subid/cid:
629981/1/0, nestlvl: 1, children: <>
DEBUG: ProcessQuery
ERROR: could not extend relation 1663/705371/736444: No space left on
device
¦PUCU: Check free disk space.

*TEST 2
**PgAdmin ile çalıştırılması*

DEBUG: StartTransactionCommand
DEBUG: StartTransaction
DEBUG: name: unnamed; blockState: DEFAULT; state: INPROGR,
xid/subid/cid: 629978/1/0, nestlvl: 1, children: <>
DEBUG: ProcessQuery

*TEST 3*
*Ems PostgreSQL Manager ile çalıştırılması*

ERROR: could not extend relation 1663/705371/736444: No space left on
device
HINT: Check free disk space.

--

İyi çalışmalar dileğiyle.

Ali ÇELİK Verus Bilişim ve İnternet Danışmanlığı Sanayi Ticaret Ltd. Sti.

http://www.verus.com.tr

Halaskargazi Caddesi Selamet Apt. No:221-225 Kat 5 Daire 9 Şişli / Istanbul

Tel: +90 212 230 60 02 Faks: +90 212 230 98 44 Mobil: +90 533 501 01 85