Re: Çok Dil Tek Veritabanı

From: Hüseyin Cihan YAŞAR <cihan(dot)yasar(at)gmail(dot)com>
To: "Devrim GUNDUZ" <devrim(at)commandprompt(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Çok Dil Tek Veritabanı
Date: 2007-02-06 11:34:07
Lists: pgsql-tr-genel

Merhabalar;

Öncelikle hem Adnan Bey'e hem de Devrim Bey'e ilgileri için teşekkür
ediyorum.
Yaşadığımız probleme gelince aslında PostGreSql ile daha yeni çalışmaya
başladığım için herhangi bir problem yaşamadım UTF-8 konusunda, daha doğrusu
problem yaşayacak bir ortam oluşmadan böyle bir soru sorarak başlamak
istedim. Mail listesinde de UTF-8 ve Unicode kelimelerinin geçtiği iletilere
baktığımda bu konulardak sorunların listede bulunduğunun fakat tam olarak
benim soruma karşılık bir cevabın bulunmadığının farkına vardım.
Aktardığım kuşku ve tedirginlik ise Mysql ile çalışırken yaşadığımız
problemlerden ileri gelmekte. Fakat şu anda Postgresql ile ilgili oluşmamış
sorunlar hakkında burda sizleri meşgul etmek mantıksızlık olur. Şu anda
sistemi UTF-8 tabani üzerinde yapılandırmaya başlıyorum.
Bundan sonra herhangi bir sorun olduğunda liste üyelerinin değerleri
görüşlerine başvurmak en uygun olan yol sanırım.

ilginiz ve zamanınız teşekkürler

Hüseyin Cihan Yaşar