tekil olmayan kolona tekil anahtar eklesek?

From: Erkin Tek <erkintek(at)fotograf(dot)web(dot)tr>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: tekil olmayan kolona tekil anahtar eklesek?
Date: 2006-11-15 09:51:41
Lists: pgsql-tr-genel

Selam,

Bir tabloma tekil anahtar eklememiş, dolayısiyle, aynı anahtara sahip girdiler
var, fakat (direkt tembelliğimden) tekrar girmek istemiyorum.
1. seçeneğim 3 tane olan kayıttan ikisini silmek
delete from arac where at_id=3 limit 2; işe yaramadı
2. seçenek at_id'leri birer birer arttırmak ki
update arac set at_id=rownum
oracle sql'inde rownum vardı, bir deneme olarak yaptım, olmadı

bilemedim, arada başıma geliyor, bu kolonu (at_id) nasıl otomatik
arttırabilirim ki? Tek amaç bunun tekil anahtar olması, her türlü yol mübah
olarak bakıyorum (e tabi belli kriterler içinde :P )