Re: Türkçe Karater

From: Erkin Tek <erkintek(at)fotograf(dot)web(dot)tr>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Türkçe Karater
Date: 2006-11-10 11:30:59
Lists: pgsql-tr-genel

tarih formatı için her bağlantıda

self.bag1.query("set DATESTYLE to SQL; set DATESTYLE to European;");

kullanmam gerekiyor. Bu Ay/Gün/Yıl değil de bizim kullandığımız Gün/Ay/Yıl
formatta tarihlerle işlem yapmamı sağlıyor, acaba sizin de böyle bir komut
göndermeniz gerekiyor mu? (taşıyınca her zaman bir .conf düzenlemektense
programın içinde gömülü oluyor)
Mysql'de collocation seçimi yapılıyordu, postgresql'de de pgAdminIII'den yeni
veritabanı oluşturmaya çalıştığımda "dil kodlaması" şeklinde sordu. Sanırım
taşıma sırasında diliniz uçmuş. Taşıma işlemini nasıl yaptınız?

Per 09 Kas 2006 16:04 tarihinde, Nilgün Belma Bugüner şunları yazmıştı: