Re: postgresql kitap öner

From: Volkan YAZICI <yazicivo(at)ttnet(dot)net(dot)tr>
To: Koray Bostancı <koray(at)kde(dot)org(dot)tr>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: postgresql kitap öner
Date: 2006-08-10 06:27:43
Lists: pgsql-tr-genel

On Aug 09 11:17, Koray Bostancı wrote:
> PostgreSQL öğrenmeye çalışıyorum bu aralar ve 8.1 Manuel'ini okuyorum
> internet üzerinden ancak uzun süre bilgisayar ekranına bakamıyorum,
> gözlerim yoruluyor. Bu yüzden bir kitap almak istiyorum. Acaba önerisi
> olan var mı?

PostgreSQL sunucu kurulum ve kullanımı hakkında basılı bir Türkçe kaynak
olmamasına rağmen, PostgreSQL için istemci uygulaması geliştirmek
isterseniz bunun için oldukça ayrıntılı FDL altında dağıtılan bir kitap
mevcut:

www.students.itu.edu.tr/~yazicivo/doc/postgresql-ile-programlama.html

İyi çalışmalar.